Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

ζωγράφισα σε θάλασσα ...


Ηρέμησα θαρρώ ...
μετά από όλα αυτά ...
Το σκέφτηκα το είπα στην αρχή του χρόνου ...
έχω να δώσω!
Το άκουσε το σύμπαν και ολοκλήρωσε!!!
Μέχρι βιβλίο τού Αιβαζόφσκι έφτασε στα χέρια μου!!!
Θάλασσα μου θα σε πιώ φέτος έλεγα δεν θα σε κολυμπήσω...
και με την ευγενική παρουσία του τοπικού  μας ζωγράφου
ένιωθα πολύ καλύτερα!!!
Έργο της μαθήτριας  Ευ αγγελίας Λιάπη
Έργο του Νικόλα Χαμιλάκη!
Μπορεί να έχασα τούς καλύτερους μήνες της ανοιξης και του καλοκαιριού  να μη πρόλαβα να δω το σπίτι μου και το σπίτι μου εμένα...  αλλά απόκτησε το εργαστήρι  ζωγραφικής του  πολιτιστικου συλλόγου  του Φοίνικα μαθητές  και δάσκαλους και ζωγραφίσαμε  τα καλύτερα έργα ,της μέχρι τώρα  ζωής  μας!!!
Εξη μήνες σχεδόν .. κερδίσαμε ένα βραβείο και οργανώσαμε έκθεση ζωγραφικής με μεγάλη επιτυχία !!!Καιρός γιά διακοπές!!!
κΑΊ ΕΙς ΆΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΊΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: